Goedkope webshop

WooCommerce is de webshop module die gebruikt kan worden voor WordPress websites. Heeft u een WordPress website en wilt u graag een webshop toevoegen aan deze bestaande website? Dan is WooCommerce de ideale module om hiervoor te gebruiken!

Goedkope webshop

Het laten maken van een webshop in WordPress met WooCommerce heeft vele voordelen. U kunt gebruik maken van vele plugins en templates om zo uw webshop aan uw smaak aan te passen. De goedkope webshop is volledig zelf te beheren.

Goedkope webwinkel

Bij webwinkels maken wij graag gebruik van een CMS-koppeling. Open Source websitesoftware als Wordpress (WooCommerce. Via deze software kunnen wij uw webwinkel perfect op maat maken, nadien kan u zelf de goedkope webshop beheren.

Betaalbare webshop

Een goedkope webshop maken is eenvoudiger dan ooit. Een webshop is een goede manier om de producten die u te koop aanbiedt online te presenteren. Uw nieuwe webshop kan naast betaalbaar zelfs uitgroeien tot een groot bedrijf.

Budget webshops

Een webshop beginnen lijkt voor veel mensen een lastige klus, echter hoeft dat niet het geval te zijn. Wij hebben een systeem ontwikkeld waarmee u snel en simpel een professionele webshop op kunt zetten met uitgebreide mogelijkheden!

betaalbare webwinkel

Als je bij ons een webwinkel wilt laten maken zorgen wij voor een gebruiksvriendelijke Content management systeem. Zonder technische kennis kunt u uw webwinkel beheren. U kunt zelf producten toevoegen, bestellingen beheren, ...

Webshop nieuws

Ontwikkelingen in e-commerce volgen elkaar razendsnel op. Nederlandse consumenten besteden miljarden online en ons kleine landje telt tienduizenden webwinkels. WebGenerator houdt de vinger aan de pols: in dit gedeelte van onze website publiceren we regelmatig interessante nieuwtjes op webwinkelgebied. Conversie van marketingkanalen voor webshops Conversie van marketingkanalen voor webshops Als webshop ben je altijd op zoek naar kanalen die meer bezoekers, en vooral ook meer verkopen, kunnen leveren. Deze kanalen verschillen enorm van elkaar; social media heeft een hele andere strategie nodig dan bijvoorbeeld e-mail marketing, terwijl je toch een zelfde doelgroep blijft aanspreken. Vandaar dat het goed is om op basis van resultaat [

Online kleren shoppen

Begin vorige maand werd de Duitse webshop ‘About You’ groots gelanceerd in ons land. Maar is daar nog wel nood aan op de Belgische markt? Wij zetten de vijf grootste modewebshops naast elkaar en staan je bij in de moeilijke keuze: welke past het best bij jou? Zalando, About You, La Redoute, 3 Suisses of De Bijenkorf?

Een eigen webshop opstarten

Eén Belg op twee kan zich zelfs helemaal geen leven meer voorstellen zonder online winkelen. Speel jij met het idee om een webshop te beginnen? Zo zorg je ervoor dat ook jouw zaak onmisbaar wordt op het wereldwijde web.

1. Kies je koopwaar slim E-commerce is big business, dus je bent lang niet de enige speler op de e-markt. Om klanten te lokken, moet je je kunnen onderscheiden van de rest. Stel dus eerst en vooral een goed businessplan op. Wat ga je verkopen? Aan wie? Wat maakt jou beter dan de concurrentie? Kies je doelgroep niet te breed, zeker in het begin is het gemakkelijker om je te focussen op een niche. Wil je bijvoorbeeld sportkledij verkopen, dan heb je veel leveranciers en een nog grotere stock nodig. Specialiseer je liever op materiaal voor één sport. Als je die bovendien zelf beoefent, heb je meteen ook een doelpubliek bij je club of community.

2. Zoek betrouwbare leveranciers Eens je de knoop hebt doorgehakt, moet je op zoek naar leveranciers. Die vind je door contact op te nemen met groothandels, te netwerken op beurzen of online te zoeken op Belgische én buitenlandse sites. Benader in het begin beter te veel dan te weinig potentiële partners, zo krijg je zicht op de beste prijs en het mooiste aanbod. Vergeet niet dat leveranciers veel aanvragen krijgen, dus zorg ervoor dat je de gesprekken goed voorbereid tegemoet gaat. Je kan afspreken dat je zelf een stock aankoopt, of je kan kiezen voor dropshopping. Dat betekent dat je leverancier de bestellingen rechtstreeks naar je klanten zendt. Handig, want zo verlies je minder tijd en zit je nooit met een overschot. Het nadeel van dropshoppen is dat je je klanten minder goed kan informeren over levertermijnen. Denk dus goed na wat voor jou de beste optie is. Ga je zelf leveren, sluit dan een deal met een pakjesdienst zoals bpost, UPS, DHL of Sendcloud. Lees ook Hier vind je funky inspiratie voor je onderneming

3. Bouw een pracht van een site Komt het goed met de koopwaar? Dan is het tijd voor het leukste werk: je webshop vormgeven. Om je winkel professioneel te laten ogen is een mooie huisstijl een must. Brainstorm er dus stevig op los tot je een catchy naam, een origineel logo en een aantrekkelijke opmaak hebt bedacht. Is creativiteit niet je sterkste kant? Dan is het geen slecht idee om de hulp in te roepen van een grafisch vormgever of webdesigner. Zo’n professional kan je daarnaast helpen met de technische kant van de zaak. Weet wel dat een op maat gemaakte website een stevig prijskaartje heeft, dat kan oplopen tot enkele duizenden euro’s. Doe je liever alles zelf, maar spreek je geen programmeertaal? Dan kan je je toevlucht nemen tot goedkopere platformen zoals CCV Shop, Easywebshop of Lightspeed. Daarbij huur je als het ware een kant-en-klare webwinkel, inclusief betaalsysteem en administratieve hulpmiddelen, die je deels kan personaliseren.

4. Vergeet het papierwerk niet Om een webshop te mogen openhouden, heb je een zelfstandigenstatuut en BTW-nummer nodig. Breng dat tijdig in orde, eventueel met de hulp van een boekhouder. Die kan je daarnaast bijstaan met de administratieve rompslomp die een winkel met zich meebrengt en erop toezien dat je shop financieel gezond blijft. Als verkoper op afstand ben je bovendien gebonden aan een aantal regels. Zo moet je open communiceren over je contactgegevens en prijzen, je moet de privacy van je kopers beschermen, je moet een levertermijn van maximaal dertig dagen respecteren en je moet klanten de mogelijkheid bieden om binnen de veertien dagen hun zending te retourneren. Die regels kan je eventueel opnemen in je algemene voorwaarden, die shoppers moeten accepteren wanneer ze tot een aankoop overgaan.

5. Laat je gaan met marketingtools Is je site klaar? Laat de marketingmachine dan maar draaien. Zorg voor zo veel mogelijk publiciteit via social media, al dan niet met behulp van betaalde advertenties. Optimaliseer je teksten op vlak van SEO of hou een blog bij op je webshop, zodat je site een goed plaatsje krijgt tussen de zoekresultaten op Google. Tools zoals Google Analytics helpen je om het verkeer op je site bij te houden en tonen je via welke zoektermen of kanalen mensen op je pagina terechtkomen. Je kan geïnteresseerden ook laten inschrijven op een nieuwsbrief, zodat ze interessante aanbiedingen in hun mailbox krijgen. Succes!

 

Onze Partners

Wij werken samen met heel wat bedrijven relevant aan webdesign, online marketing, seo ... .

Webshop Tuinbank - Webwinkel picknicktafel - Shop banc de jardin - Winkel table plilante - Webshop protienedieet - husqvarna automower webshop - Overzicht van b2b bedrijven in computer verhuur -